Ny webbplats för Skånemejerier
Vi på 24HR är väldigt stolta över att ha jobbat med Skånemejerier ända sedan 2005. Det började med en pitchad mobilfotoblogg som var så före sin tid att projektet stöptes om till ett extranät. Sedan dess har vi varit delaktiga i att bygga
- 3 redesign-projekt
- 3 Webbplatsbyggen
- 2 Bloggar
- 10+ kampanjer
- Ett projekt vi är lite extra stolta över är Folkets BRAVO-kampanjen.
Men det är i det förflutna. Skånemejeriers nya webbplats är i första hand ett verktyg för att på bästa sätt nå ut med information till relevanta parter. På samma sätt som det är det mest effektiva sättet för intresserade att ta till sig informationen. Inget onödigt lull-lull. Snabbladdat, snabbuppdaterat, stabilt.
Skånemejerier hade upphandlat designen separat, och hade gjort ett gediget förarbete kring webbplatsens innehåll.
För den tekniskt intresserade, typ vi, så är det gott om smarta finesser: Headless CMS, Wordpress, React, API First, Cloudhosting via Docker.
Vi hjälper även till med on-page SEO genom att bland annat hållit workshops för att hitta vilka keywords som ska satsas på, och sedan coachat i hur de ska användas på webbplatsen på bästa sätt.
Vi känner oss mycket trygga med 24HR som leverantör. Alltid snabba, trevliga, enkla att ha att göra med och dessutom kompetenta inom allt det som vi tycker är supersvårt. En byrå vi varmt kan rekommendera!
Lisa Jalakas, Digital Project Manager, Skånemejerier